Avast Antivirus Review 2021: chrání Váš počítač?

ceny

ve srovnání s jinými antivirovými programy je Avast z hlediska nákladů zhruba průměrný. Existují čtyři hlavní cenové úrovně-Free, Internet Security, Premier a Ultimate. Pokud jste odhodláni platit za Avast, Internet Security je pro vás pravděpodobně nejlepší volbou., To zahrnuje několik užitečných kvalitu života, funkce, které free tier postrádá – Skutečný Webu možnost, že chrání před phishingovými weby, Ransomware Štít chránit vaše soubory z šifrování, firewall, které se zastaví pokusy o vniknutí a anti-spam funkce.

Internet Security obsahuje také jednu z nejlepších funkcí, která není součástí bezplatné verze – režim Sandbox. To vám umožní otevřít soubory a programy ve virtuálním počítači, který nemá přístupová oprávnění k pracovní ploše., Pokud soubor obsahuje malware, škodlivý program se spustí v oblasti, kde nemůže poškodit váš počítač. Jedná se o opravdu úhledný malý bonus a je to skvělé pro každého, kdo neustále přijímá pokusy o phishing.

mezitím dražší cenové úrovně obsahují více softwaru, který je hezké mít, ale není životně důležitý. Upgrade na Premier vás dostane zbytečné data shredder a vyčištění disku funkcí, při upgradu na Ultimate vás dostane VPN a heslo správce., Žádný z nich není nutně nezbytný pro vaši bezpečnost dat, a pokud je musíte mít, jsou k dispozici od třetích stran za nižší cenu za stejnou účinnost.

opět: bezplatná úroveň Avastu vám poskytuje veškeré zabezpečení informací, které budete pravděpodobně potřebovat, ale pokud musíte upgradovat, úroveň zabezpečení Internetu vám poskytne většinu všeho ostatního.