Plex Pass recenze

RECENZE – internet streaming k dispozici on-line, to je hezké být schopen mít místo agregovat všechny vaše oblíbené média, které jste možná ještě vlastní. To může zahrnovat domácí videa pořízená vašimi rodiči nebo prarodiči, stará DVD, nebo ty CD, které jste chtěli ripovat po celé věky. Plex Media Server je perfektní způsob, jak udržet všechna vaše stará média na jednom centrálním místě a umožnit, aby byla vidět na jakémkoli digitálním zařízení., Plex Pass vám dává ještě více možností,takže se podívejme, co nabízí!

co to je?

Plex Pass je video streaming, DVR a podcast software.

hardwarové specifikace

toto je složitá otázka, protože odpověď bude to, co streamujete a co budete dělat se serverem Plex. Z článku podpory společnosti Plex uvádí, že minimálně, pokud neprovádíte žádné překódování, budete potřebovat: Intel „Atom“ 1.2 GHz nebo vyšší. Pro informaci jsem nastavil malý Ubuntu 16.,04 server s ASRock AM1B-ITX s AMD Athlon 5350 AM1 CPU a 8GB RAM a jsem schopen spustit všechna moje videa v pořádku.

Design a funkce

bezplatná verze Plex nabízí spoustu funkcí, jak je. Pokud potřebujete základní streamování videa v rámci vašeho domova, můžete začít s tím již. To zahrnuje odlévání ze smartphonu, tabletu nebo počítače do jakéhokoli Chromecastu. Média můžete uspořádat do různých knihoven, jako jsou filmy, fotografie, hudba nebo si vytvořit vlastní. Vytvořil jsem vlastní knihovnu „domácí videa“ pro všechna naše stará domácí videa VHS z doby, kdy jsem byl dítě., Můžete také vytvářet seznamy skladeb podobně jako jakékoli jiné mediální služby.

v plexu si můžete prohlédnout téměř jakýkoli formát videa, což vám dává spoustu flexibility. To také zahrnovalo podporu 4K, pokud jste náhodou vlastnit 4K tv nebo vytvořit svůj vlastní obsah 4K.

stejně Jako u premium verze Plex – tzv. Plex pass – můžete využít hromadou pěkných vlastností:

Tam jsou prémiové fotografie, která vám umožní získat auto-tagging a místa, aby třídit fotografie a alba, podobné Fotky Google., Můžete provést automatické zálohování fotografií do knihovny médií. To je pro mě úžasné, protože to dělám s fotografiemi Google a Google, ale je opravdu hezké mít jinou možnost a nahrát ji přímo na osobní mediální server. Už to dělám s vlastní instalací Nextcloud, ale může eliminovat potřebu dalšího softwaru, protože to mohu udělat s Plex Pass!

můžete použít Cloud sync,který vám umožní uložit kopii média do mobilní aplikace Plex, takže můžete prohlížet nebo poslouchat offline.,

šikovný funkce, jako je premium hudba, kde si můžete vytvořit seznamy skladeb, mix skladeb podle nálady a zobrazení textů písní. Připomíná mi to, co Spotify premium dělá, ale místo toho to můžete udělat s vlastní hudební knihovnou.

S Plex Pass výhod, můžete získat přístup k promo akce a slevy na partnerské produkty, jako jsou digitální tunery a další hardware pro použití s Plex Pass.,

Pro rodiče, tam, (nebo pro ty z vás, kteří mají snoopy spolubydlící) můžete povolit rodičovskou kontrolu na vašem Plex media library, stejně jako vytvořit více uživatelů, aby každý samostatný. Používám tuto funkci a miluji ji.

můžete také sledovat živé vysílání TV přímo na vašem zařízení nebo mobilní aplikace s Plex Pass. Budete potřebovat anténu a kompatibilní tuner. Pokud dostanu šanci dostat se do rukou digitálního tuneru, aktualizuji tuto recenzi. Můžete také nahrávat zdarma HD vysílací kanály přímo do knihovny a sledovat je na jakémkoli zařízení, kdekoli.,

Setup

Chcete-li nastavit mediální server Plex, vše, co potřebujete, je relativně moderní počítač (alespoň ekvivalent procesoru Intel Atom a vyšší), s 2GB nebo RAM nebo více. Více možností si můžete prohlédnout zde, stejně jako prostřednictvím fór Plex. Plex můžete nainstalovat na Windows, Mac a Linux. Existuje také několik výrobců NAS, kteří podporují Plex.

Výkon

Jak již bylo zmíněno dříve, jsem spustit Plex na velmi levné AsRock/základní deska AMD combo běží Ubuntu 16.04 a já jsem neměl žádné problémy se systémem Plex lokálně nebo vzdáleně z libovolného místa., Všechny mé video hraje dobře bez vyrovnávací paměti.

co se mi líbí

opravdu si užívám všechno o plexu. Použil jsem free verzi Plex pro let se základním server, jen se držet své domácí filmy a hudbu, ale s Plex Pass to dělá řešení ještě sladší tím, že umožňuje automaticky nahrát své fotografie, texty a míchání, pro moji hudbu, a umožňuje vše, co jsem použít streaming služeb, pro již a což je pro mě doma. Jsem rád, že mohu udržet vše soukromé stejně. Pokud jste uživatel digitálního tuneru, dokážu si představit, že je ještě úžasnější.,

co je třeba zlepšit

jediná věc, kterou jsem se pokusil o Plex Pass, ale nebyl Af an, byly novinky a podcastové funkce. Zprávy pro mě nebyla nejlepší kvalita, i když to vytáhnout z různých zdrojů on-line. Raději skočím na Youtube nebo si přečtu web, abych získal zpravodajské video. Pokud jde o funkci Podcasts Beta, bylo hezké synchronizovat podcasty s mým telefonem, ale už k tomu mám spoustu podcastových aplikací. Sync však fungoval dobře.

Závěrečné myšlenky

opravdu mě baví používat Plex Pass pro další zvonky a píšťalky, které nabízí., Pokud jste osoba, která si stále ráda uchovává vlastní osobní kopii hudby, filmů, fotografií a všech různých médií na svůj vlastní server, určitě bych doporučil získat Plex Pass pro další šikovné funkce.

cena: náklady na Plex Pass jsou měsíční ($4.99/měsíc) a roční ($39.99/rok) možnosti, ale celoživotní cena ($119.99) stojí za to pro neustálé aktualizace a nové funkce.
Kde koupit: Plex Pass je k dispozici ke koupi prostřednictvím svých webových stránek.
zdroj: Plex Pass pro tuto recenzi poskytl Plex. Pro více informací navštivte Plex.