Avast Antivirus Review 2021: vă protejează computerul?

prețuri

în comparație cu alte programe antivirus, Avast este aproximativ medie în ceea ce privește cheltuielile. Există patru niveluri principale de prețuri-Free, Internet Security, Premier și Ultimate. Dacă sunteți hotărât să plătiți pentru Avast, Internet Security este probabil cea mai bună opțiune pentru dvs., Acesta include mai multe caracteristici utile privind calitatea vieții pe care le lipsește nivelul gratuit – o opțiune reală a Site-ului care protejează împotriva site-urilor de phishing, un scut Ransomware pentru a vă proteja fișierele de criptare, un firewall care oprește încercările de intruziune și o caracteristică anti-spam.Internet Security include, de asemenea, una dintre cele mai tari caracteristici care nu sunt incluse în versiunea gratuită – Modul Sandbox. Acest lucru vă permite să deschideți fișiere și programe într-o mașină virtuală care nu are permisiuni de acces pe desktop., Dacă fișierul conține malware, atunci programul rău intenționat se va executa într-o zonă în care nu poate face rău computerului. Acesta este un bonus foarte mic și este minunat pentru oricine primește în mod constant încercări de phishing.între timp, nivelurile de prețuri mai scumpe conțin mai mult din software-ul care este frumos de a avea, dar nu vital. Actualizarea la Premier vă oferă funcțiile de curățare a datelor și curățarea discului, în timp ce actualizarea la Ultimate vă oferă VPN-ul și managerul de parole., Niciuna dintre acestea nu este neapărat esențială pentru securitatea datelor dvs. și, dacă trebuie să le aveți, acestea sunt disponibile de la terți la un preț mai mic pentru aceeași eficiență.

încă o dată: nivelul gratuit al Avast vă oferă toată securitatea informațiilor de care este posibil să aveți nevoie, dar dacă trebuie să faceți upgrade, nivelul de securitate Internet vă oferă cea mai mare parte a tuturor celorlalte.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *