Club Keno Game Review (Română)

Club Keno de la loteria statului Michigan este o caracteristică unică pe care jucătorii o pot găsi doar într-un singur stat. Un joc de remiză care se joacă la fiecare câteva minute, șapte zile pe săptămână, Club Keno promite jucătorilor un timp fantastic împreună cu potențialul de a câștiga unul dintre cele mai mari premii disponibile din orice joc oferit de Loteria statului Michigan. Tot ce trebuie este un pariu modest și o predicție a numerelor care vor fi extrase.,la fel ca majoritatea celorlalte jocuri de remiză, cu cât se potrivesc mai multe numere ale unui jucător, cu atât este mai mare câștigul de premii. Nu numai acest lucru, dar există un premiu standard și un premiu suplimentar remiză pentru a fi câștigat în această caracteristică unică. Continuați să citiți pentru a afla mai multe despre Club Keno. Suntem siguri că veți dori să jucați un joc pentru dvs. imediat ce ați terminat această scurtă recenzie.

Club Keno după numerele

cotele generale în VIP Gold sunt calculate la 1 în 9.77., Acestea sunt cote excepționale pentru un joc remiză și, după ce a jucat, jucătorii vor fi de acord că oportunitățile de a pleca cu un rezultat câștigător sunt prea bune pentru a trece în sus.

prețurile biletelor

Club Keno costă doar $1 pentru a intra în tragerea la sorți pentru jocul standard. Cu toate acestea, biletele pot fi achiziționate pentru sume mai mari și randament plăți mai mari. Pentru a intra în extragere premiu suplimentar costă o suplimentare de $1. Cu toate acestea, o altă caracteristică, premiul Kicker poate fi achiziționat și pentru oportunități suplimentare de câștig., Pentru a fi luate în considerare pentru premiul jackpot, Jack, jucătorii vor trebui să facă buy-in la costul de o suplimentare de $1. Pentru jocul Standard Club Keno, opțiunile de pariere numărul șapte în total.

niveluri de Miză

• $1
• $2
• $3
• $4
• $5
• $10
• $20

Default Preț Bilet: 1 bilete x $1 = $1

Premiu: $20,000,000

jocuri Bonus: 0

caracteristici Bonus: 3

Club Keno joc

Club Keno funcționează la fel ca orice alt draw joc de loterie. Cu toate acestea, biletele Club Keno sunt disponibile numai pentru cumpărare în persoană., Asta înseamnă că jucătorii vor trebui să localizeze un retailer care oferă vânzări de bilete Club Keno. Loteria Michigan State oferă un instrument de căutare retailer aici. Odată ce jucătorul a găsit un comerciant cu amănuntul, va trebui să-și selecteze numerele și să decidă dacă să cumpere sau nu caracteristicile suplimentare ale jocului Club Keno, Extra, Kicker și Jack. Pentru a avea cele mai bune șanse de a câștiga o plată de top, jucătorii vor dori să ia în considerare optarea pentru toate caracteristicile speciale suplimentare.,

caracteristică suplimentară

pentru început, caracteristica suplimentară costă încă 1 $pentru a juca alături de jocul Standard Club Keno. Premisa din spatele funcției este că, dacă numărul suplimentar al jucătorului se potrivește cu cel extras, vor fi acordate premii suplimentare. Jucătorii pot câștiga în ambele jocuri, de asemenea. Cu toate acestea, în cazul în care jucătorul din ambele jocuri, premiile nu pot fi combinate. Jucătorul va trebui să opteze pentru Premiul mai mare al celor doi în acest caz. Suma maximă câștigată pentru un pariu suplimentar de 10 puncte este de $10 milioane. Dacă mai mulți jucători câștigă un astfel de premiu, acesta va fi împărțit în mod egal între ei.,

caracteristica Kicker

dacă un jucător câștigă jocul Standard Club Keno și a achiziționat și opțiunea Kicker, atunci câștigurile sale vor fi înmulțite cu numărul Kicker (1, 2, 3, 4, 5, 10) pentru acel desen. Premiul maxim pentru câștigarea unui pariu de 10 puncte cu o opțiune de kicker unde numărul este 10 este de 20 de milioane de dolari. Dacă mai mulți jucători câștigă un astfel de premiu, acesta va fi împărțit în mod egal între ei.

caracteristica Jack

Jack este caracteristica Club Keno jackpot și costă încă 1 $pentru a intra., Jackpot-ul este însămânțat la $10,000 și va continua să crească până când va fi câștigat de unul sau mai mulți jucători. Dacă mai mulți jucători câștigă un astfel de premiu, acesta va fi împărțit în mod egal între ei.

rezumând Club Keno

Club Keno este o trebuie să joace, cel puțin o dată, pentru jucătorii care doresc să profite din plin de o caracteristică potențial de patru-win. Jocul este ușor de introdus, nu necesită cunoștințe prealabile despre cum să joci și poate plăti într-un mod care schimbă viața.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *