Recenzie Film: Ghici Cine Vine la Cina

Moviestore/REX/

Problemă: cum să-ți spun o interrasial poveste de dragoste într-o știință de carte, non-senzațional și echilibrat. Soluție: faceți-o dramă cu comedie.

problemă: cum să spui o poveste de dragoste interrasială într-un mod alfabetizat, non-senzațional și echilibrat. Soluție: faceți-o dramă cu comedie., „Guess Who’ s Coming to Dinner ” este o producție Stanley Kramer de excepție, superioară aproape în orice mod imaginabil, care își examinează subiectul cu percepție, profunzime, înțelegere, umor și sentiment. Spencer Tracy, Sidney Poitier și Katharine Hepburn conduc o distribuție perfectă. Un punct de reper în introducerea cu gust a materialului sensibil pe ecran, Columbia release se poate uita la răspunsul torid b.o. pe parcursul unei lansări teatrale cu picioare lungi.scenariul original al lui William Rose cere recunoașterea ca fiind una dintre adevăratele” stele ” ale producției superioare., Script-ul este motivat în mod corespunzător în orice moment; dialog este punchy, adroit și liber de predicare; ritmul dramatic este superb. Casting și direcția de Kramer este teribil. Filmul poate epuiza majoritatea superlativelor până la finalizarea unei analize. Valorile de producție sunt puternice pe tot parcursul. George Glass a fost producător asociat.povestea acoperă 12 ore, de la sosirea în, și plecarea de la, Frisco de Poitier și nou-venit Katharine Houghton (nepoata lui Hepburn, într-un debut whammo ecran)., Tracy și domnișoara Hepburn sunt părinții ei, de persuasiune liberală de multă vreme, care se confruntă cu un adevărat test al credințelor lor: aprobă ca fiica lor să se căsătorească cu un negru.părinții lui Poitier, Beah Richards și Roy E. Glenn Sr., se confruntă, de asemenea, cu întrebarea când zboară pentru cină (de aici, titlul). Personajele periferice, care adaugă o dimensiune expoziției bine dezvoltate, includ preotul Cecil Kellaway, un prieten de familie, Isabell Sanford, Servitoarea neagră Tracy-Hepburn și Virginia Christine, un partener biz al domnișoarei Hepburn.,între îndrăgostiți și două seturi de părinți, fiecare interacțiune posibilă este explorată în mijlocul unghiurilor de comedie care variază de la sofisticarea camerei de desen la gag de vedere, de la cinism amar la ironie. Filmul trebuie văzut ca fiind crezut.în afară de pic în sine, există mai multe unghiuri plus. Aceasta este a noua echipă a lui Tracy și a domnișoarei Hepburn, iar ultima, din păcate; Tracy a murit la scurt timp după ce fotografia principală a fost completă. Publicul mai în vârstă care își amintește de pix-ul lor anterior de succes va fi atras de acesta, în timp ce mulțimile mai tinere vor fi atrase de romantismul interracial.,de asemenea, pentru Poitier, filmul a marcat un pas important înainte, nu doar prin capacitatea sa dovedită de a acționa, ci și prin deschiderea scenariului său. În multe filme anterioare, părea să vină de nicăieri, era un simbol. Dar aici, el are o familie, un fundal profesional, îi place, displace, umor, temperament. Cu alte cuvinte, el este o ființă umană întreagă. Numai aceasta este o realizare majoră în scenaristică, iar pentru Poitier însuși, abilitățile sale deja recunoscute au extins orizonturile de turnare.,

pentru a sublinia scoate în evidență acționează ar fi să repete lista exprimate; este suficient să spunem că Kramer exprimate cu grijă și regizat în același mod sigur. Domnișoara Houghton este o fată atractivă, talentată, care este la început. Domnișoara Sanford, servitoarea, nu a mai fost în pix înainte, potrivit producătorului asociat Glass; Ei bine, și ea a început un început puternic.tema recurentă, interpolată frumos de Frank DeVol, este „gloria iubirii” („trebuie să dai puțin, să iei puțin…”). Jacqueline Fontaine cântă la un moment dat., Peste 30 de ani, copyrightul Shapiro-Bernstein primește un nou contract de închiriere pe viață. Restul scorului este bun.

creditele de producție dau un semn mare — designul de producție al lui Robert Clatworthy și, în special, dulapul Jean Louis. Ceea ce pare a fi o muncă slabă a procesului poate fi atribuită exigențelor producției față de boala terminală a lui Tracy. Robert C. Jones a executat editarea sharp la un foarte bun 108 minute.

povestea se încheie într-o notă optimistă, lăsând publicul nu numai distrat, ci și cu un gând nou despre cum s-ar confrunta cu situații similare., Aproape fiecare prejudecată rasială familiară este adusă și, dacă nu este demolată, cel puțin iluminată în detaliu pentru a stârni un cuvânt clar. Anumite zone Dixie nu pot săpa filmul, nevăzut, dar este suficient de mare și suficient de important pentru a comanda timpul ecranului în acele regiuni.1967: cea mai bună actriță (Katharine Hepburn), poveste originală & scenariu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *