10 favoriete herfstwandelingen in en rond Colorado Springs

0 Comments
foto door Leslie James

Er is een toegevoegde schoonheid wanneer deze gouden Aspen bosjes verlichten het pad en de hellingen. Deze 10 paden nemen u mee naar de seizoensgebonden kleurenshow, of in sommige gevallen, met uitzicht. Sommige zijn bekende favoriete herfstwandelingen; anderen zijn minder bekend. Maar alle zijn in Colorado Springs of rond Pikes Peak, dus u kunt meer tijd doorbrengen wandelen dan rijden voor uw blad-gluren plezier.,

Columbine Trail

waar: North Cheyenne Cañon
Route: heen en terug, 1,607 voet hoogteverschil

afstand: 7,6 mijl heen-en terugreis vanaf lower trailhead
moeilijkheidsgraad: matig

Slice door Cheyenne Cañon op de Columbine Trail. Of je nu begint op het laagste of hoogste pad, de flora langs de Kreek heeft de neiging om vroeg van kleur te veranderen en spat de bosgrond met fel gele en oranje tinten in de herfst. U kunt ervoor kiezen om te beginnen vanaf de onderste, middelste of bovenste trailheads-of het opzetten van uw eigen shuttle als je een gewillige bestuurder.,

routebeschrijving: voer North Cheyenne Cañon Park in bij het Starsmore Discovery Center, aan North Cheyenne Canyon Road. U kunt parkeren aan de zuidkant van het gebouw voor de lagere trailhead. Of volg de weg de canyon op om te beginnen bij de middelste trailhead ongeveer een mijl naar het westen. De bovenste trailhead ligt net voorbij Helen Hunt Falls.

de Crags Trail

waar: tussen Divide en Cripple Creek
Route: heen en terug, 820 voet hoogteversterking
afstand: 4.,8 mijl heen-en terugweg
moeilijkheidsgraad: matig

geniet eerst van de strook herfstbladeren op Colorado Highway 67 na verdeel. Dan op het pad, zie je torenhoge keien, gloeiende weiden en stukjes Espen. Het uitzicht vanaf de 10,801 voet top biedt een prachtig uitzicht op de omliggende toppen en een panorama van de herfst gebladerte.

routebeschrijving: vanaf U. S. Highway 24 west, sla linksaf in Divide op Colorado Highway 67. Ga 6 km naar het zuiden, dan linksaf op Teller County Road 62. U ziet de trailhead en de grote parkeerplaats na ongeveer 3 mijl, net voor de Crags Camping.,

Cheyenne Mountain, Dixon Trail

waar: Cheyenne Mountain State Park
Route: heen en terug, ongeveer 3.200 voet hoogtewinst
afstand: 15-17 mijl retour
moeilijkheidsgraad: moeilijk

Let op dat dit een grote is: lang, steil en moeilijk. Maar de payoff is de open weiden, statige Espen bosjes en torenhoge uitzichten over de stad. In Cheyenne Mountain State Park combineer je de Talon Trail, Dixon Trail en Mountain Loop en/of Dragon ’s Backbone om de overlook at Robber’ s Roost te bereiken. Maar maak je geen zorgen, alle paden zijn goed gemarkeerd.,

routebeschrijving: sla vanaf Colorado Highway 115 south rechtsaf op JL Ranch Heights Road, recht tegenover Fort Carson, en volg deze richting Cheyenne Mountain State Park. Een dagpas is $ 7. Parkeer bij de Limekiln lot. Honden zijn alleen toegestaan op aangewezen routes, die niet de paden op Cheyenne Mountain omvatten.

Horsethief Park Trail

waar: nabij Cripple Creek
Route: heen en terug, ongeveer 1000 voet hoogtewinst
Afstand: tot 8 mijl heen en terug
moeilijkheidsgraad: matig

Horsethief Park., Foto van Jeremy Jones.

Deze trail biedt opties — of meerdere herfstwandelingen. Je begint steil maar snel vlak voor een geleidelijke klim naar de open weiden en verspreide Espen rond Horsethief Park, onder Sentinel Point. Op de kruising in 0.75 mijl, linksaf, steek de kreek en voer de weiden. (Het is de moeite waard een zijtrip rechtdoor op de kruising voor de extra 1 mijl heen-en terugreis naar Horsethief Falls. Een andere optie leidt tot een prachtig uitzicht op Pancake Rocks.) Bij knooppunt 2.,8 mijl in, een bocht naar links volgt de Ring de Peak Trail uiteindelijk tot 10,500 voet voordat het bereiken van Forest Service Road 383 naar de Crags. Een bocht naar rechts op Trail 704C dwaalt langs bevervijvers voordat hij steil klimt naar Sentinel Point.

routebeschrijving: vanaf U. S. Highway 24 west, en sla linksaf in Divide op Colorado Highway 67. Rij ongeveer 8 mijl tot de gesloten kleine Ike Tunnel. Parkeer in de lot aan de zuidkant van de tunnel bij het trailhead for Horsethief Park Trail # 704.,

Mount Esther Trail

waar: Boven Chipita Park
Route: heen en terug, 1500 voet hoogtewinst
afstand: 4,2 mijl heen en terug
moeilijkheidsgraad: moeilijk

een steil en rotsachtig pad langs de Ute-pas eindigt op de top van Mount Esther. Een serene weide wacht op de top waar de herfstkleuren zullen gloeien in de zon. Ga een beetje verder naar Crystal Creek Reservoir om te vissen en een breed uitzicht op Pikes Peak weerspiegeld in het frisse bergwater.

routebeschrijving: vanuit de VS, Highway 24 west, sla linksaf bij het verkeerslicht Cascade / Chipita Park in de richting van de Pikes Peak Highway. Volg Fountain Avenue, maar draai rechtsaf naar Chipita Park Road bij de Pikes Peak Highway sign. Na 1,5 mijl, slaat u linksaf op Picabo Road; wanneer het eindigt, slaat u linksaf op Mountain Road en zoek naar de trailhead aan de rechterkant. Parkeren is minimaal.,

Pikes Peak Greenway/New Santa Fe Regional Trail

waar: Colorado Springs naar Palmer Lake Route: de verharde en hard-packed Grind corridor loopt over de lengte van de stad, van het El Pomar Sports Complex op het zuiden, door stedelijke industriële secties, parken, open ruimtes en de Air Force Academy met trailheads langs de weg.
afstand: 30 mijl van begin tot eind
moeilijkheidsgraad: gemakkelijk

pak je fiets of rijg je hardloopschoenen voor dit lange stedelijke pad door de veren., U ziet prachtige, kleurrijke cottonwoods en eindeloze uitzichten op Pikes Peak en de Front Range als u Monument Creek het grootste deel van de weg volgt. Bijzonder schilderachtige stukken zijn Monument Valley Park downtown-compleet met een speeltuin voor de kinderen—en ten noorden van Woodmen Road door de Air Force Academy.

routebeschrijving: dit stedelijke trailsysteem heeft vele toegangspunten, variërend van noord tot Zuid, waaronder America The Beautiful Park, Monument Valley Park, Goose Gossage Sports Complex, Woodmen Road en in het hart van Palmer Lake., Hier is een kaart van velen van hen uit de stad Colorado Springs.

Foto door Leslie James

Predikanten Holle

Waar: Müller-elektronik gmbh & State Park
Route: Loop, 460 meter hoogteverschil
Afstand: 2 km rondvaart
Moeilijkheid: Eenvoudig

Mueller State Park is een uitstekende go-to voor de herfst kleur, met veel paden om te verkennen op de achterkant van Pikes Peak. Deze biedt een gemakkelijke lus van het bezoekerscentrum tussen hoge espen en grazige weiden., De eerste mijl is bergafwaarts in een schaduwrijke vallei. Dan op de top van de heuvel in de tweede mijl, zie je een prachtig uitzicht op bergketens. Let op: zodra de sneeuwvlokken opstapelen, is dit pad ideaal voor sneeuwschoenwandelen. (Lees meer in “3 geweldige routes voor sneeuwschoenwandelen.”)

How to Get There: From U. S. Highway 24 west. Sla dan linksaf in Divide bij het stoplicht naar Colorado Highway 67. Ga 6 km naar de ingang van Mueller State Park aan de rechterkant.,

Ute Indian Trail

waar: Manitou Springs
Route: heen en terug, 1,300 voet hoogtewinst
afstand: 7 mijl heen en terug
moeilijkheidsgraad: matig

een minder pijnlijk pad dan de Manitou helling, maar met een vergelijkbaar prachtig uitzicht en meer schaduw. Stop en lees de borden over de geschiedenis van het pad ooit gebruikt door inheemse Amerikanen. Het struikgewas en de bodembedekker zorgen voor schitterende herfstkleuren in de richting van de tweede helft van het parcours, en het uitzicht over Manitou Springs zal verspreide Espen bomen onder Pikes Peak laten zien.,

routebeschrijving: vanaf het centrum van Manitou Springs neemt u Ruxton Avenue vanaf de rotonde richting Pikes Peak Cog Railway. Volg bij de Manitou helling het pad rechts van de trappen.

Seven Bridges

waar: North Cheyenne Cañon
Route: heen en terug, 1.450 voet hoogteverschil
afstand: 5.6 mijl heen-en terugweg
moeilijkheidsgraad: matig

geniet van de uitzichten op de brede, gesloten voor auto ‘ s Gold Camp Road voor bijna een mijl voordat u een duik neemt in het bos voor de zeven bruggen., Het gebladerte langs de kreek zal kleuren met fel geel en diep rood schreeuwen, en het gebabbel van de kreek zal je het gevoel geven dat je diep in de bergen bent. U kunt na de zevende brug omkeren voor een kortere wandeling, of verder gaan door het steilere eindgedeelte en andere paden verbinden tot aan Jones Park.

routebeschrijving: voer North Cheyenne Cañon Park in bij Starsmore Discovery Center, aan North Cheyenne Canyon Road. Volg de weg langs Helen Hunt Falls naar de top van de verharde weg en parkeer in de onverharde partij bij de kruising met Gold Camp Road.,

Women ‘ s Forest Trail 375

waar: Deel
Route: lus, 300 voet hoogteverschil
afstand: 5 mijl heen-en terugreis
moeilijkheidsgraad: gemakkelijk

u wilt dit licht verkeerspad de hele dag onder torenhoge, overvloedige espenboomgaarden wandelen. Maar let op: vee zwerven vrij, dus houd de harige vrienden aan de lijn. Uw verlangen naar herfstkleuren zal zeker worden voldaan op deze wandeling.

routebeschrijving: vanaf US Highway 24 west, sla rechtsaf in Divide. bij het stoplicht op County Road 5. In 1,1 mijl, veer links op County Road 51 (Cedar Mountain Road). Na ongeveer 2.,8 mijl, sla rechtsaf op County Road 511. In ongeveer 0,5 mijl, de parkeerplaats aan uw linkerhand is gemarkeerd als de trailhead. Zorg ervoor dat je de veepoort sluit!