🚗 Firestone Destination LE2 Review

snel overzicht van de Firestone Destination LE2 Band

De Destination LE2 is een voordelige all-season band die past op lichte tot middelgrote vrachtwagens. Dit is een geweldige band voor de prijs, en het levert goede prestaties en een soepele rit. Lees verder Deze Firestone bestemming LE2 beoordeling voor meer informatie over de functies van de band te leren.

als uw belangrijkste focus rondrijdt in uw lichte vrachtwagen, CUV of SUV terwijl u geniet van een comfortabele, stille rit, is deze set banden iets voor u., Gemaakt met continue gesloten schouderblokken, deze band heeft een uitstekende levensduur en droge prestaties. Geoptimaliseerde ruis sequencing zorgt voor minimale ruis op de weg tijdens het reizen, en hoewel dit geen winterband is, bieden de step-inkepingen en zigzag-sipes fatsoenlijke winterprestaties. De vegen sleuven en cirkelvormige groeven helpen bij het leveren van geweldige prestaties tijdens het rijden in de regen. Om de kans op verlies van tractie in natte omstandigheden te verminderen, helpen de brede omtrekgroeven water af te weren van het loopvlak.

Deze band heeft een H-of T-snelheidsindex., De exacte waardering van de band varieert afhankelijk van de grootte en breedte die u kiest. Verkrijgbaar in meerdere maten, deze band past op Velgen van verschillende afmetingen.

wilt u meer lezen van onze Firestone band beoordelingen?

garantie en specificaties

deze vrachtwagenband heeft een duurzaam loopvlakcompound en biedt het hele jaar door geweldige prestaties, en de meeste LE2-banden worden ondersteund door een beperkte garantie van 60.000 mijl voor gemoedsrust., Er zijn bepaalde beperkingen en voorwaarden die van toepassing zijn op de treadwear garantie, en voor de specifieke details, wilt u de garantie handleiding te raadplegen. Echter, dit is een goed gebouwde band ontworpen om u continue prestaties te geven, dus in de meeste gevallen, de garantie is gewoon een mooie back-up te hebben in het geval er iets onverwachts gebeurt.

De meeste LE 2-banden hebben een 520-treadwear-classificatie, wat aangeeft dat het een goede loopvlaklevensduur biedt. De A traction grade geeft aan dat de band goed presteert bij het remmen op nat beton of asfalt oppervlakken., Dat wil niet zeggen dat de band slecht presteert bij het remmen in bochten situaties, maar de tractie test niet de band door middel van bochten tests, zodat het type van de prestaties is geen onderdeel van de tractie rang. Tot slot heeft deze band Een B / A Temperatuur. Dit toont aan dat de band bestand is tegen het genereren van warmte op een hoger niveau van prestaties dan wat is vereist door de wet. De goede temperatuur geeft aan dat de band slijt in een langzamer dan gemiddeld tempo bij blootstelling aan warmte. Rang C is de laagst mogelijke rang en A is de best mogelijke rang.,

droog oppervlak prestaties

omdat dit een all-season band is, presteert het geweldig op droge wegen. Verwacht solide bochten en handling prestaties. Deze band beschikt over een uniek loopvlak ontwerp dat helpt het beter presteren in natte omstandigheden, en dit beïnvloedt de prestaties van de band op droge oppervlakken. Terwijl de prestaties verschil is niet enorm, kunt u merken dat uw banden spin een beetje als je stap op het gas hard van een complete stop., Over het algemeen, dit zal niet van invloed zijn op de meeste mensen, maar als je iemand bent die graag snel te versnellen wanneer het licht groen wordt, zult u waarschijnlijk merken een beetje meer spin dan met andere all-season banden.

Deze banden zijn gemaakt met gekerfde schouderblokken en doorlopende ribben en hebben minder tractie onder zanderige omstandigheden tijdens off-roading. Deze functies dragen echter bij aan betere prestaties in droge omstandigheden. De LE 2 bevat een interne Stalen Riem Onder het loopvlak om lekke banden te helpen stoppen, waardoor de kans op een lekke band op een ongelegen moment wordt verminderd.,

nat oppervlak

De LE2-band schittert in natte, regenachtige omstandigheden. Swooping loopvlak sleuven verbeteren de banden handling op natte wegen, en de zigzag sipes bieden een groter oppervlak, zodat de band maakt beter contact met de natte weg. Ontworpen om de natte weg goed vast te houden, is de LE2 een goede keuze als je in een gebied woont met constante regen. De banden remmen goed, je bent in staat om beurten met vertrouwen, en het ontwerp van de band verlaagde de kans op hydroplaning, zodat u kunt rijden over kleine plassen zonder zich zorgen te maken dat je spin uit.,

sneeuw-en Ijsprestaties

omdat dit een band voor het hele seizoen is, presteert deze band niet zo goed onder ijzige omstandigheden als u mag verwachten. Als je reist in zeer lichte sneeuw, de sleuven en groeven die de band functies voor natte prestaties doen helpen u manoeuvreren een beetje beter. Als je met zware sneeuw te maken hebt, wordt deze band niet voorgesteld. Het heeft niet een zacht genoeg loopvlak, en de LE2 band verhardt in koude omstandigheden, wat resulteert in verminderde tractie., Hoewel dit is een geweldige band voor droge en natte omstandigheden, als je geconfronteerd met zware sneeuw of ijs, kijk in een set van winter banden die zijn ontworpen om te gaan met de barre omstandigheden.

Comfort en ruis

Firestone produceerde deze banden met een ruisonderdrukking van vijf graden, wat geluiddempende geluidsgolven creëert die de hoeveelheid ruis die u hoort tijdens het rijden op wegdek drastisch verminderen., Volgens sommige mensen die deze band op de snelweg hebben gebruikt, hoor je een lichte zoem als je meer dan 55 mijl per uur reist, maar het is niet te opvallend. Vergeet niet, dit zijn zuinige banden met geweldige prestaties in droge en natte omstandigheden, dus een kleine hoeveelheid weggeluid is een eerlijke trade-off voor de uitstekende kwaliteit en prestaties.

hoewel deze band een beetje lawaaierig kan zijn bij hogere snelheden, maakt hij dit in comfort goed. Deze banden zijn in staat om de behandeling en bochten soepel met goede feedback aan de bestuurder, zodat u het gevoel in controle te allen tijde., Gaan over kleine hobbels en trillingen worden geabsorbeerd door het loopvlak, waardoor u een comfortabele, soepele ervaring. Als u op de weg vaak reizen voor werk of plezier, zult u het comfort van deze hoogwaardige banden waarderen.

Compatibiliteit

zoals eerder vermeld, is de LE2 gebouwd voor SUV ‘ s en kleine vrachtwagens. Deze band komt in vele verschillende maten, waardoor het gemakkelijk om de juiste maat voor uw specifieke voertuig te vinden. Om de juiste maat band voor uw auto te vinden, moet u het merk, model, jaar en trim van uw voertuig weten., Of, als uw auto heeft de oorspronkelijke fabrikant banden op, kunt u kijken naar uw bestaande banden en schrijf de grootte informatie. Zodra u de juiste bandenmaat voor uw auto Weet, blader Amazon om het brede scala van Firestone LE2 banden beschikbaar te zien. Zelfs als u de bandenmaat voor uw auto niet kunt vinden, Amazon heeft een tool waarmee u de specificaties van uw voertuig invoert en een lijst van geschikte maat banden weergeeft.

Lifespan and Treadwear

eerder in het artikel vermeldden we dat deze band vaak wordt geleverd met een beperkte fabrieksgarantie van 60.000., Echter, de exacte garantie kan variëren afhankelijk van een verscheidenheid van factoren, waaronder, snelheid, grootte, en de belastingindex. Dus, voordat u een set banden koopt, moet u dubbel controleren op de productpagina voor meer informatie over de garantie.

laten we nu de typische levensduur van deze band bespreken. In het algemeen, je zult ergens tussen de 30.000 en 60.000+ mijl van deze banden. Uw rijstijl en de weersomstandigheden in het gebied waar u woont zijn twee belangrijke factoren als het gaat om de levensduur van de band, dat is waarom het praktisch onmogelijk is om een gegarandeerde levensduur te geven., Als u op zoek bent naar het verbeteren van de levensduur van uw LE2 banden, zorg ervoor dat u de banden goed in balans. Een goede vuistregel is dat u uw banden moet balanceren elke keer dat u uw olie verversen, of op zijn minst, draai de banden elke andere olie verversen.

zoals eerder vermeld, heeft deze band een spiraalvormig omwikkeld nylon interieur dat de band helpt een consistente vorm te behouden voor meer duurzaamheid en levensduur.,

conclusie van de Firestone Destination LE2 Review

Deze Firestone Destination LE2 review beschrijft de sterke punten van deze band–het is uitstekende prestaties in droge en natte omstandigheden, goede handling, comfortabel gevoel en het vermogen om goede feedback te geven. Verder is deze band gebouwd om te weerstaan hydroplaning om u veilig te houden in de regen, en de banden kunnen omgaan met zeer lichte sneeuw.,

het nadeel van deze band is dat je wat weggeluid opmerkt tijdens het reizen op de snelweg, en de band kan tractie verliezen als je snel accelereert vanaf een stop.

Kortom, dit is een uitstekende band voor uw truck of SUV Als u op zoek bent naar iets dat goed presteert op droge en natte wegen en krijgt u van punt A naar punt B veilig. Plus, Deze banden hebben een stijlvolle uitstraling, zoals je waarschijnlijk hebt gemerkt van de foto ‘ s in dit artikel.

de prijs van deze band varieert, dus voor een exacte prijs, bezoek Amazon.com door hier te klikken.