Hamilton Pool

0 Comments

Hamilton Pool was gemakkelijk onze favoriete waterval in Texas.

hoewel de watervallen bescheiden groot waren met een duik van ongeveer 50ft in zijn naambadje, dachten we dat het de spullen rond het zwembad en de waterval waren die deze plek zo schilderachtig en gedenkwaardig maakten.

The Hamilton Pool Waterfall

zoals u kunt zien in de foto hierboven, bevatte de Hamilton Pool een diepe grotachtige grot.,

hierdoor konden we koel en beschut blijven tegen de hete zon, maar de grot was zo diep dat we de waterval ook vanuit verschillende posities konden bekijken (waaronder erachter).

onder meer goedaardige omstandigheden dan tijdens ons bezoek, was het ook mogelijk om te gaan zwemmen, wat een populaire activiteit leek te zijn in Texas (waarschijnlijk onderstreept hoe heet het hier kon worden).

inderdaad, dit was het soort aantrekkingskracht dat we zeker niet verwacht hadden te zien in een staat met meer een reputatie als plat en heet.,

Context van de Hamilton Pool en zijn waterval gezien vanuit de diepe grot-achtige grot

niettemin konden we volledig zien waarom het immens populair was ondanks de gecontroleerde toegang tot het reservaat.

gecontroleerde toegang tot de Hamilton Pool

spreken van gecontroleerde toegang, het bezoeken van de Hamilton Pool was eigenlijk een beetje lastig.

ten eerste werd het Hamilton Pool-reservaat pas om 9 uur geopend.,

op de dag van ons bezoek, het niet open tot 13: 00 als gevolg van overstromingen en een aantal sporen schade eerder die ochtend.

Er waren werknemers bij de ingang (zie de aanwijzingen hieronder) die voertuigen zouden wegsturen als het te vroeg was of als het gesloten was.

in de rij staan om de Hamilton Pool Reserve binnen te gaan enkele minuten voordat de plaats officieel werd geopend

zodat er enige chaos ontstond in het feit dat mensen heen en weer liepen als ze geen tijdelijke uitkijkplaats bij de ingang konden vinden.,

toen ze ons eindelijk naar de gate lieten rijden, moesten we wachten in een andere wachtrij die snel opstapelde (laten we zeggen binnen 10-15 minuten na opening).

het kwam tot het punt dat de medewerker die achter in de rij stond auto ‘ s weer moest wegdraaien om te voorkomen dat voertuigen op de Hamilton Pool Road zouden morsen.

zodra we eindelijk opgerold naar de ingang kiosk, betaalden we de $15 in contanten of cheque (een vrij hoge prijs te betalen in contanten), dan in geslaagd om parkeren in hun kavel te vinden.,

veel mensen chillen op het strand tegenover het Hamilton Zwembad. Gezien deze populariteit, was het logisch dat ze de toegang moesten beperken

merk op dat hun voertuig inschrijfgeld vanaf ons bezoek in maart 2016 eigenlijk een perverse stimulans creëerde om naar het reservaat te carpoolen in plaats van hier te wandelen of te fietsen, omdat ze $8 per persoon in rekening zouden brengen!

dus als je kwam als een koppel of een groep, je zou al meer betalen dan als je had carpoolen!,

praten over economische prikkel om het tegenovergestelde te doen van milieuvriendelijk zijn!

hoe dan ook, na het parkeren van de auto, begonnen we aan de ongeveer 1/2-mijl wandeling (each way) naar de Hamilton Pool en de waterval.

Er waren een aantal picknicktafels en sanitaire voorzieningen rond de trailhead, maar we verloren geen tijd om te beginnen.,

weergave van de indrukwekkende waterval van de Hamilton Pool vanaf de opening van de diepe grot-achtige grot naast de Hamilton Pool

nog iets dat ik moet vermelden is dat ik het gevoel heb dat de ietwat chaotische ervaring van de ingang direct wanneer ze geopend (en het wegsturen van degenen die gemist) is misschien niet duurzaam.

dus tegen de tijd dat je dit leest, kan Travis County Parks een ander systeem opleggen om meer mensen beter tegemoet te komen en de chaos te verlichten.,

wandelen naar de Hamilton Pool

hoewel de borden zeiden dat de Hamilton Pool trail matig inspannend was, was het echt niet zo slecht.

het pad begon door af te dalen op een combinatie van vuil en steenplaten.

Julie en Tahia doorkruisen een wat glad rotsachtig oppervlak toen het pad dichter bij de Hamilton Creek afdaalde

Ik denk dat het de rotsachtige secties waren die de voet een beetje aan de gladde kant maakten.,

Dit was vooral het geval omdat het nat was van alle regens die hadden plaatsgevonden tijdens de week dat we in Austin waren.

na enkele minuten van deze afdaling, kwamen we bij een splitsing waar het pad links naar de Pedernales rivier ging (hoewel dat pad gesloten was).

natuurlijk draaiden we naar rechts en wandelden langs de Hamilton Creek in de stroomopwaartse richting toen het pad nu passeerde door enkele interessante rotsformaties en een kleine helling.,

dit deel van de trail naar de Hamilton Pool skirted langs Hamilton Creek, die zou kunnen zijn overstroomd en veroorzaakte een vertraagde openingstijd op de dag van ons bezoek in maart 2016

onderweg merkten we dat er het einde was van een weg in de buurt van de trail Junction, maar dit was een onderhoudsweg voor Park medewerkers (hoewel het leek te verwarren onze GPS toen we naar deze plek).,

toen we dichter bij de Hamilton Pool waterval kwamen, was er een stuk pad dat recht tegenover de creek lag.

Ik kan me voorstellen dat het waarschijnlijk dit deel van het pad was dat eerder in de ochtend overstroomde en de vertraagde opening veroorzaakte op de dag van ons bezoek.

kort daarna bereikten we de brede Hamilton Pool, waar het spoor zich in twee richtingen splitste terwijl het rond het zwembad liep.,

Wandelen in het diepe inham naast de Hamilton Zwembad geschakeld tussen de strakke knijpt en rock scrambles

Er was een beach-achtige omgeving langs de kleine loopbrug aan de linkerzijde van deze vork, en dit is waar de meeste van de zon zwemmers gekoeld op.

ondertussen ging het vastgestelde pad verder voorbij het strand en in de diepe grot – achtige grot.

binnen de grot wisselde het pad min of meer af tussen een voor de hand liggend pad en een rotskrabble.,

Dit was vooral in een sectie waar het moeilijk was om te knijpen tussen de grotwand en een aantal enorme stenen platen, en we vonden het makkelijker om de rotsen te beklimmen om zo ‘ n strakke Knijp te omzeilen.

Walking behind the Hamilton Pool Waterfall as the trail continue to lus around the Hamilton Pool zelf

toen ging de trail achter het grootste deel van de Hamilton Pool Waterfall, waar het een beetje aan de mistige kant werd veroorzaakt spoor om nat en glibberig te worden hier.,

voorbij het mistige deel, waren er enkele ladder-achtige stappen die weer omhoog klommen naar meer gevestigde trail opnieuw alvorens terug te dalen naar de kruising om de lus te voltooien.

in ieder geval waren we bijna 90 minuten van de auto verwijderd.het grootste deel van die tijd werd besteed aan het nemen van foto ‘ s en gewoon genieten van de feestelijke sfeer van alle mensen die neerdaalden op deze prachtige plek.,

Terugkijkend naar de Hamilton Pool waterval als de trail bleef lus rond de Hamilton Pool zelf

Dat gezegd hebbende, we zeker gewerkt een zweet gezien het feit dat de terugkeer wandeling was meestal bergop toen we Hamilton Creek verlaten.

fotograferen van de Hamilton Pool waterval

blijkbaar was het begin van de middag een moeilijke tijd om foto ‘ s te maken omdat de zon bijna boven op de noordkant van de waterval stond.,

ondertussen creëerde het felle zonlicht ook een vrij scherp contrast tussen het schaduwrijke grottengebied en het heldere zwembad zelf.

Ik kan me voorstellen dat vroege ochtend of late middagen de beste tijd zou zijn om foto ‘ s te nemen.

onbelemmerd zicht direct over de Hamilton Pool naar zijn waterval vanaf het strand

verder bleek dat het uitzicht op de Hamilton Pool Falls minder belemmerd was door gebladerte naarmate we verder naar links gingen.,

Het was moeilijker om de valpartijen naar de rechterkant van de val te zien.

autoriteiten

Hamilton Pool woont in het Hamilton Pool Preserve nabij Austin in Travis County, Texas. Het wordt beheerd door de Travis County Parks. Voor informatie of vragen over het gebied en de huidige voorwaarden, bezoek hun website.,iv>

Since we based ourselves in Austin, we’ll describe the driving directions from there.,

We zullen eerst de route beschrijven die op de hoofdsnelwegen blijft, hoewel de GPS ons een meer directe route liet nemen op een langzamere weg, die we later zullen beschrijven.

vanuit het centrum van Austin vonden we onze weg naar de Hwy 290 (ofwel zuidwaarts langs de I-35 of zuidwaarts langs de 1-lus). we reden vervolgens westwaarts op de Hwy 290 tot we bij het volgende licht de Route 71 bereikten kort na het einde van de snelweg (ongeveer 3,3 mijl ten westen van de 1-lus kruising met de Hwy 290).,

vervolgens gingen we rechtsaf de weg 71 op en volgden deze weg voor bijna 9 mijl naar de Hamilton Pool Road, waar er een bewegwijzerd verkeerslicht was.

the parking at the Hamilton Pool Preserve na eindelijk voorbij de wachtrij te zijn gekomen en de voertuigkosten te betalen

We gingen vervolgens linksaf de Hamilton Pool Road op en volgden deze twee-baans verharde landelijke weg voor iets meer dan 12 mijl naar de bewegwijzerde Hamilton zwembad behouden ingang aan de rechterkant.,

over het algemeen duurde deze schijf ongeveer 45 minuten, hoewel waarschijnlijk een groot deel van die tijd werd besteed aan het wachten op verkeerslichten.

andere info over het rijden naar Hamilton Pool Preserve

alternatief, bij het kruispunt van de 1-Loop en de Hwy 290, in plaats van op de 290 naar de 71 te blijven, liet de GPS ons de Southwest Parkway nemen voor bijna 7 mijl naar Route 71.

daarna gingen we rechtsaf om naar het noorden te gaan op de Route 71 voor de volgende 4.,5 mijl naar de Hamilton Pool Road, waar we linksaf en volgde die weg als de aanwijzingen hierboven naar de ingang van het domein te krijgen.

tenslotte, zoals eerder vermeld in de inleiding hierboven, werden we van de ingang weggestuurd door de werknemers daar omdat ze te vroeg kwamen opdagen.

dus we (en vele anderen) waren druk bezig met heen-en-weer rijden langs Hamilton Pool Road, tijd doden (en gas) voordat ze ons eindelijk binnen lieten.,

de dichtstbijzijnde uitstapjes die we konden vinden waren eigenlijk in de buurt van de Stage Coach Ranch Road, die een korte afstand ten westen van de ingang van de Hamilton Pool Preserve was.

ze laten ons uiteindelijk in minder dan vijf minuten voor de officiële opening.om je een gevoel van geografische context te geven, Austin was ongeveer 3 uur rijden ten zuiden van Dallas en 2,5 uur rijden ten westen van Houston.

een verblijfplaats zoeken

Booking.com

Booking.com Review: Is het Legit of een Scam?,

Korte zwaai van alleen het strand, tegenover de waterval over Hamilton Zwembad

Lange film het doen van de gehele loop trail rond de Hamilton Zwembad terwijl het resultaat uit de verschillende hoeken van de waterval en enkele details van de ingestorte grot

in Verband Top 10-Lijsten

er zijn Geen Berichten Gevonden

Reis Planning Hulpbronnen

Nabijgelegen Accommodaties

Booking.com

Booking.com Review: Het Is Legit Of Een Scam?,lorado

het was wel een beetje een lange wandeling van het centrum van Austin, Ik vond veel van rust en ontspanning in het uitgestrekte groen van Zilker Park

Gelabeld met: balcones canyonlands, austin, travis county, hill country, texas, waterval, bewaren, hamilton creek

Bezoeker Beoordelingen van deze Waterval:

Geen gebruikers hebben ingediend een write-up/review van dit waterval

Heb je een waterval?, Schrijf een review en deel uw ervaringen of indrukken

Bekijk een waterval

dichtstbijzijnde watervallen

de Waterfaller nieuwsbrief

De Waterfaller nieuwsbrief is waar we de schat aan informatie op de website van World of Waterfalls verzamelen en aan u bezorgen in hapklare brokken in uw e-mail inbox. Je krijgt ook exclusieve content zoals…,

• Waterfall Wednesdays
  • Insider Tips
  • door gebruiker ingezonden Waterfall Write-up van de maand
  • en het laatste nieuws en updates zowel binnen de website als rond de wondere wereld van waterfalls

Abonneer je op de Waterfaller nieuwsbrief en geef me Waterfall Wednesdays!