Twin Falls

0 Comments

Twin Falls leek een van die lokale attracties die op zich charmant was.het ontbrak echter aan de bekendheid en kracht van de nabijgelegen Snoqualmie Falls.

the main drop of Twin Falls

toen we voor het eerst deze wandeling terug deden op een Memorial Day Weekend in Mei 2006, bezochten we het direct na het doen van Snoqualmie Falls.,

dus moesten we onze verwachtingen aanpassen voor een meer ingetogen en natuurlijker omgeving zonder hydro-elektrische infrastructuur en drukte.

en toen dat klaar was, zagen we de schoonheid van een sierlijke 132ft waterval met een weelderige omgeving, waaronder enkele oude dennenbomen.

tijdens een follow-up bezoek eind juli 2017, merkte ik dat ze blijkbaar omgeleid en gerepareerd de trail als gevolg van een aantal overstromingen en aardverschuivingen, zodat het resulteerde in een heel andere ervaring.,

bovendien heb ik de wandeling verlengd om wat extra watervallen stroomopwaarts te bekijken van de hierboven afgebeelde watervallen.

Twin Falls Trail Description – hiking from the trailhead to the Twin Falls Overlook

wandelen langs de South Fork Snoqualmie River

na het vinden van de trailhead in de Twin Falls Trailhead (zie de aanwijzingen hieronder), Ik wandelde door een weelderig regenwoud dat onmiddellijk volgde langs de South Fork Snoqualmie river.,

gedurende de eerste halve mijl wisselde de wandeling af tussen het afmeren van de rivier en het kort buigen van het binnenland.

tijdens die intermezzo ‘ s in het binnenland werd het pad geflankeerd door hoge bomen met mos op zowel de stammen als de takken, evenals laaggelegen Varens.

het mos en de Varens waren indicatoren van hoeveel vocht het gebied gewoonlijk zou krijgen.,

opkijkend naar enkele met mos bedekte bomen langs het Twin Falls Trail tijdens mijn wandeling van juli 2017

de nabijheid van het pad naar de rivier deed me beseffen hoe overstromingsgevoelig het gebied kan worden.

Er waren ook enkele toegangsplekken voor de rivier langs de weg (waarvan sommige grote keien en rotsformaties hadden).

het terrein zou vlak blijven totdat het een heuvel bereikte waar ik een lange switchback moest doorlopen.,

op de top van deze heuvel was er een korte uitloper naar rechts die naar een paar banken leidde met een ver verwijderd gedeeltelijk zicht op de Twin Falls.

dit was de Twin Falls Overlook, waar een paar rustbanken een gedeeltelijk beeld gaven van de hoofddruppel van de waterval

Dit zou het 0,8-mijlspunt van de trail zijn.

Twin Falls Trail beschrijving-wandelen van de overlook naar Twin Falls

vervolgens omhelsde het pad een richel alvorens enkele stappen af te dalen en vervolgens weer te klimmen.,

Dit down-and-up profiel was blijkbaar de nieuw gebouwde trail die omgeleid werd rond een aardverschuiving die hier plaatsvond in 2014.

Dit was een deel van de reden waarom ik deze trail de tweede keer niet herkende toen ik terugkwam in juli 2017.,

een teken over een oude boom die ik zag in Mei 2006, maar ik merkte het niet in juli 2017

Ik herinnerde me de eerste keer dat ik deze wandeling deed dat er een teken was voor een oude boom, maar blijkbaar ik slaagde erin om het te missen op de tweede keer dat ik dit spoor deed.

hoe dan ook, de trail zou doorgaan met zijn klim (met de zwakke geluiden van de I-90 verkeer steeds luider hoe hoger Ik ging) voordat het bereiken van een trail junction.,

rechtsaf op deze kruising, die een reeks van 104 stappen afdaalde, leidde recht naar het beste gezichtspunt van de hoofddruppel van Twin Falls.

Dit was de uitkijk die de foto boven aan deze pagina opleverde.

deze stappen afdalen naar de overlook rechts boven de hoofddruppel van Twin Falls

na het vullen van de dalingen van hier, moest ik de stappen weer omhoog klimmen om terug te keren naar het hoofdspoor.,

Op dit punt had ik de keuze om terug te keren naar de trailhead (het maken van de wandeling 2,6 mijl heen-en terugreis), of om verder te gaan.

Twin Falls Trail beschrijving-wandelen voorbij Twin Falls

Ik koos ervoor om verder te gaan om te zien welke andere watervallen er in de directe omgeving te vinden zijn.

wel, het bleek dat het pad uiteindelijk geëgaliseerd was en daarna nog enkele treden afdaalde naar een stevige voetgangersbrug over de South Fork Snoqualmie River.,

een paar hogere watervallen stroomopwaarts van de hoofddruppel van Twin Falls waardoor ik me afvraag of deze watervallen waren hoe de naam tot stand kwam

vanaf deze brug kon ik een paar kleinere watervallen verder stroomopwaarts zien en de rand van de belangrijkste tweeling valt als ik stroomafwaarts keek.,

hoewel het paar watervallen stroomopwaarts van deze brug kan worden aangeduid als de” Upper Twin Falls “en het hele ensemble kan worden aangeduid als De Twin Falls, was het mij niet duidelijk wat deze watervallen”twins” maakte.

hoe dan ook, na het beklimmen van een paar stappen, bereikte ik een andere omheinde uitkijk met een meer directe blik op de bovenste val van de “Upper Twin Falls”.

helaas keek ik in de zon op de ochtend van mijn wandeling (dat wil zeggen dat het slecht is voor foto ‘ s op dat moment).,

nadering van een omheind uitkijkpunt van de bovenste val van de bovenste Twin Falls, die recht tegen de ochtendzon keek tijdens mijn wandeling van juli 2017

De trail zou nog meer switchbacks omhoog gaan naar de Homesteadvallei trailhead.

Dat gezegd hebbende, deze uitkijk was mijn keerpunt, waardoor deze wandeling ongeveer 3 mijl heen en terug.

toen ik terugkeerde naar de trailhead, was ik behoorlijk verbaasd over hoe druk de trailhead werd.,

Dit was rond 8: 20 uur op een zondagochtend na het krijgen van een 6:25 uur start.

afdalend terug naar de brug over de Twin Creek toen ik terugging naar het trailhead

ondanks het relatieve gebrek aan bekendheid ten opzichte van Snoqualmie Falls, was Twin Falls nog steeds een populaire attractie.Twin Falls is een plaats (City) in de Amerikaanse staat Washington, en valt bestuurlijk gezien onder King County. Het wordt beheerd door de Washington State Parks., Voor informatie of vragen over dit gebied en de huidige voorwaarden, bezoek hun website.,=”abc520c04e”>

We’ll pick up the driving directions to Twin Falls from Seattle since that would be the most familiar starting point for visitors.,

dus vanuit het centrum gingen we kort naar het zuiden op de I-5 voordat we naar het oosten gingen op de I-90.

we zouden dan op de I-90 east blijven voor iets meer dan 25 mijl (oversteken over de drijvende brug doorkruisen Lake Washington en langs de afslag Snoqualmie Falls Parkway langs de weg).

dit was het einde van de weg en het begin van de Twin Falls Trail vroeg in de ochtend

we zouden dan afslag 34 nemen voor 468th Ave SE, waar we dan rechtsaf gingen naar het zuiden op 468th Ave SE.,

toen, na ongeveer 1 km, we linksaf om te gaan naar SE 159th St (er was ook een bruin bord dat me naar links te slaan daar).

In een andere 0,6 mijl, de weg eindigde bij de Twin Falls Trailhead.

volgens GoogleMaps zou deze rit van 36 mijl ongeveer 45 minuten duren.

tot mijn verbazing was de Twin Falls Trailhead nu vrij druk toen ik klaar was met hike

Het kostte me ongeveer 25 minuten om deze drive te maken in licht verkeer vanuit Issaquah.,

Ik moest betalen en de Discover Pass tonen op $ 10 per voertuig omdat mijn Interagency Pass hier niet werd geaccepteerd.tot slot was Seattle voor een bepaalde geografische context 173 mijl (meer dan 2,5 uur rijden) ten noorden van Portland (Oregon), 143 mijl (ongeveer 2,5 uur rijden) ten zuiden van Vancouver, British Columbia (Canada), en 1.137 mijl (17 uur rijden) ten noorden van Los Angeles (Californië).

een verblijfplaats zoeken

Booking.com

Booking.com Review: Is het Legit of een Scam?,

Video toont het uitzicht vanuit een paar plekken op de Twin Falls Lookout

het Controleren van de Bovenste Twin Falls vanaf de brug en op zoek downstream de richting van de brink van de belangrijkste Twin Falls

360 graden sweep van de Twin Falls Overlook

in Verband Top 10-Lijsten

er zijn Geen Berichten Gevonden

Reis Planning Hulpbronnen

Nabijgelegen Accommodaties

Booking.com

Reservering.,com beoordeling: is het Legit of een Scam?,ll in het gebied, en daarmee gedegradeerd Twin Falls aan de relatieve onbekendheid meer bekend bij de lokale bevolking en de waterval liefhebbers

Twin Falls was waarschijnlijk ongeveer een uur of minder rijden ten oosten van Seattle, dat zelf is een mooie stad, vooral op een heldere dag als vandaag toen we zagen Mt Rainier van Kerry Park
Een van Seattle ‘ s meest iconische monumenten is de Space Needle, die is hier afgebeeld van de bodem.,’s waard teveel betalen om omhoog te gaan
Julie ‘ s neven en nichten die wonen in Issaquah liet ons dit mooie plek langs de oostelijke oever van Lake Washington ergens in de buurt van Kirkland

Gelabeld met: olallie, issaquah, koning, seattle bellevue, snoqualmie pass, washington, waterval, watervallen

Bezoeker Beoordelingen van deze Waterval:

Geen gebruikers hebben ingediend een write-up/review van dit waterval

Heb je een waterval?, Schrijf een review en deel uw ervaringen of indrukken

Bekijk een waterval

dichtstbijzijnde watervallen

de Waterfaller nieuwsbrief

De Waterfaller nieuwsbrief is waar we de schat aan informatie op de website van World of Waterfalls verzamelen en aan u bezorgen in hapklare brokken in uw e-mail inbox. Je krijgt ook exclusieve content zoals…,

• Waterfall Wednesdays
  • Insider Tips
  • door gebruiker ingezonden Waterfall Write-up van de maand
  • en het laatste nieuws en updates zowel binnen de website als rond de wondere wereld van waterfalls

Abonneer je op de Waterfaller nieuwsbrief en geef me Waterfall Wednesdays!